::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


قوانین انجمن
الف. نکاتی در مورد عضویت در سایت و انجمن:
حتما میدانید که برای استفاده از تمامی امکانات سایت و انجمن باید عضو شوید! ولی شما باید در هنگام تکمیل فرم عضویت تمام اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کنید زیرا این اطلاعات هویت شما را در سایت و انجمن نشان میدهد!

1. برای عضویت در سایت از نام های کاربری مناسب مثل "Ali_89" استفاده کنید!
بعضی ها در هنگام عضویت از نام های کاربری غیر اخلاقی مثل "3ex_98" و یا نام های کاربری بی مفهوم مثل "12345" استفاده میکنند! این کار به جز اینکه باعث به هم ریختگی انجمن و سایت میشود باعث ایجاد مشکلاتی برای دارنده این نام کاربری نیز میشود! (در صورت مشاهده شدن چنین نام های کاربری برای حذف آن ها توسط مدیریت سایت اقدام میشود.)

2. هنگام عضویت ایمیل واقعیه خود را وارد کنید!
افراد زیادی هستند که در هنگام عضویت ایمل واقعی خود را وارد نمیکنند! این کار باعث پیش آمدن مشکلاتی میشود که یکی از آن ها این است که ممکن است لازم باشد از طرف مدیریت سایت برای شما ایمیل مهمی ارسال شود که در صورت وارد نکردن صحیح ایمیل این پیام به دست شما نمیرسد و شاید باعث از دست رفتن فرصتی مهم برای شما شود!


ب. نکاتی در مورد تکمیل اطلاعات پروفایل:
حتما میدانید که پس از عضویت در سایت یا انجمن میتوانید برای تکمیل اطلاعات پروفایل خود اقدام کنید! این اطلاعات تکمیلی شامل آواتار , امضا است که میتوانید آن را به دلخواه تایین کنید. البته لازم به ذکر است که نکاتی هم در مورد این اطلاعات نیز وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره میکنیم!

1. از تصاویر مناسب برای آواتار خود استفاده کنید!
بعضی اوقات دیده میشود که بعضی از کاربران برای آواتار خود از تصاویر مناسب استفاده نمیکنند و این کار باعث بهم ریختی انجمن و سایت میشود! به شما پیشنهاد میکنم که برای آواتار خود از تصاویری که به آن ها اشاره میکنم استفاده نکیند: تصاویر که نشان دهنده خشم و خشونت هستند و یا تصاویر غیر اخلاقی که باعث زیر پا گذاشتن قوانین جمهوری اسلامی ایران میشوند به هیچ وجه مناسب برای آواتار نیستند. (در صورت مشاهده توسط مدیریت حذف و در صورت تکرار اخطار دریافت میکنید.)

2. از تصاویر و جملات متناسب با قالب انجمن برای امضا خود استفاده کنید!
در امضا بعضی کاربران تصاویر و جملاتی دیده میشود که به هیچ وجه با اندازه قالب انجمن متناسب نیستند و باعث به هم ریختگی و آشفتگی انجمن میشود! پس حتما برای امضا خود به سایز قالب انجمن توجه داشته باشید. در ضمن تمامی قوانینی که برای آواتار وجود دارد برای امضا نیز وجود دارد! (در صورت مشاهده توسط مدیریت حذف و در صورت تکرار اخطار دریافت میکنید.)

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک پیگرد قانونی دارد !